Czy witaminy i minerały są naprawdę tego warte? W tym artykule znajdziesz odpowiedzi!

Czy bierzesz multiwitaminy lub inne suplementy?

Czy wiesz jak poprawić swoje zdrowie? Bez względu na to, ile wiesz, nauka o tym, jak zachować zdrowie, nigdy nie zaszkodzi. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o witaminach.

Witaminy i minerały muszą zostać zsyntetyzowane, jeśli twoje ciało chce ich używać, więc musisz nauczyć się, jak pewne witaminy i minerały mieszają się ze sobą. Na przykład wapń utrudnia wchłanianie żelaza.

Wapń pomaga w budowie kości. Musisz również mieć dużą ilość witaminy D, aby pomóc swojemu ciału wchłonąć wapń. Oczywiście witaminę D można uzyskać przez światło słoneczne i suplementy. Mogą one pomóc organizmowi wchłonąć wapń.

Wszelkie suplementy zawierające olej muszą być spożywane z tłuszczem i muszą być przyjmowane na pełny żołądek. Witaminy takie jak A, K i A to witaminy, które nie wchłaniają się do organizmu bez pomocy jedzenia. Najlepiej spożywać je razem z tłuszczem.

Mleko i światło słoneczne to dwa świetne sposoby na otrzymanie witaminy D. Jeśli nie pijesz mleka i nie wychodzisz na zewnątrz, powinieneś wziąć suplement z witaminą D. Witamina D jest

ważna dla ochrony kości i zapobiega ich gromadzeniu się kruchy.

Wiele kobiet, które nie są w ciąży, przyjmuje te witaminy, aby pomóc im wyhodować paznokcie i włosy. Może to być toksyczne, jeśli nie weźmiesz go w żelazo.

Witamina C jest bogata w owoce cytrusowe i inne owoce. Suplementy można przyjmować, jeśli dieta nie otrzymuje zalecanej dziennej dawki witamin. Ta ważna witamina może pomóc w leczeniu przeziębień, trądziku, wrzodów żołądka, trądziku i infekcji skóry. Badania pokazują również, że witamina C może pomóc osobom cierpiącym na chorobę Alzheimera, demencję i ADHD można pomóc z witaminą C.

Jeśli zażywasz witaminy dla dzieci jako osoba dorosła, pamiętaj, aby wziąć kilka. Dorośli potrzebują więcej witamin i minerałów niż dzieci, więc ich przyjmowanie nie wystarczy. Jednak nie bierz zbyt wielu!

Weź swój węglan wapnia z jedzeniem. Możesz wziąć cytrynian wapnia z wodą, ale nie węglan wapnia. Jeśli tego nie zrobisz, po prostu nie zostanie odpowiednio wchłonięty i zostanie zmarnowany.

Jedz tylko warzywa lekko ugotowane lub surowe. Gotowanie żywności może w rzeczywistości obniżyć poziom naturalnych witamin. Gotowanie na parze to nienaruszone witaminy. Mrożone warzywa są nadal bogate w witaminy, po prostu nie przesadzaj z gotowaniem.

Czy zdajesz sobie sprawę, że niedobory witaminy D, magnezu i witaminy D? Omega-3 szybko staje się najpopularniejszym suplementem nie bez powodu, który pomaga w utrzymaniu zdrowia mózgu i innych części ciała. Magnez pomoże zmniejszyć stres, który pomaga zachować spokój.

Staraj się jeść warzywa na surowo lub na parze. Proces gotowania często usuwa witaminy z potraw. Owoce morza. Gotowanie na parze to dobry sposób na gotowanie warzyw bez usuwania witamin. Możesz cieszyć się mrożonymi warzywami, które zawierają w nich dużą ilość witamin, ale się nie rozgotowują.

Porozmawiaj ze swoim lekarzem, aby znaleźć odpowiednią dla siebie multiwitaminę. Możesz sprawdzić wiarygodność online, czy marki witamin są prawdziwe i które nie spełniają kryteriów. Suplementy nie są regulowane przez FDA, więc będziesz musiał przeprowadzić badania na własną rękę.

Czy zdajesz sobie sprawę, że większość Amerykanów ma niedobór magnezu. Może to prowadzić do bezsenności i niespokojnych nocy. Wiek, cukrzyca, cukrzyca i inne choroby mogą powodować niedobór magnezu. Ścisła dieta i suplement magnezu mogą rozwiązać ten problem z problemami dietetycznymi.

Jak widać, należy się wiele nauczyć o witaminach i minerałach. Musisz wiedzieć, które substancje są najważniejsze dla dobrego zdrowia i jak wybrać odpowiednie suplementy. Korzystając z podanych informacji, możesz mieć pewność, że twoje wybory będą właściwe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Previous post Naprawa ekranu iPhone’a
Next post Czy warto wybrać perukę naturalną?